Bestellen & bezorgen

Verzending

Vandaag besteld = vandaag verstuurd!

Als je op werkdagen vóór 17.00 besteld, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Wanneer je op zaterdag of zondag een bestelling plaatst, dan ontvang je deze bestelling meestal op maandag of dinsdag! Het kan echter voorkomen dat de bezorging van jouw pakketje vertraging oploopt door drukte of andere onvoorziene omstandigheden. Om een goed beeld te krijgen van de verzending krijg je een Track & Trace per mail toegezonden zodra jouw bestelling klaar is voor verzending.

Verzendkosten
Het verzenden van producten kost hoe dan ook altijd geld. Wij van Voor Je Hond Natuurlijk willen je hierover goed informeren zodat je precies weet welke kosten wij doorberekenen.

Waarom berekenen wij verzendkosten?
Gratis verzenden bestaat jammer genoeg niet. Voor ons als webshop zijn verzendkosten een grote kostenpost die zwaar drukken op het verantwoord kunnen laten voortbestaan van deze webshop met hondenbenodigdheden. Daarom vragen wij bij elke bestelling een bijdrage in de kosten.

Voor de duidelijkheid hieronder een overzicht van de kosten:

Verzenden binnen Nederland:
Bij een bestelling tot €49,- vragen wij een bijdrage van €7,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €49,- vragen wij een bijdrage van €2,50 voor de verzendkosten

Verzenden naar Belgë:
Bij een bestelling tot €59,- vragen wij een bijdrage van €8,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €59,- vragen wij een bijdrage van €3,50 voor de verzendkosten

 

Nederland & België
Wij verzenden onze pakketten met PostNL en DPD binnen Nederland en België. Zo ben je verzekerd van correcte en snelle bezorging!

Track & Trace
Je ontvangt ook een Track & Trace nummer waarmee je de bestelling kunt volgen. Heb je vragen over de levering, neem dan contact op met onze klantenservice.

Niet thuis?
Ben je niet thuis wanneer de bestelling geleverd wordt? Dan wordt deze in de meeste gevallen bij de buren afgegeven. Indien dat het geval is ontvang je hierover vaak een briefje in de bus van de bezorger zelf en kan je het pakketje afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Diepvriesproducten
Als je diepvriesproducten besteld, dan is het belangrijk dat je thuis bent om het pakketje te ontvangen. De chauffeurs bieden het pakket slechts 1 keer aan, ben je niet thuis dan wordt je bestelling teruggenomen. De chauffeur zal het in tegenstelling tot de gewone pakketpost geen 2e maal bij je aanbieden. Het is daarom wel belangrijk dat je thuis bent voor ontvangst!

Retour
Wij willen natuurlijk dat jij 100% tevreden bent, dus kun je altijd binnen 14 dagen je pakketje naar ons retourneren. Laat dit dan wel uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje aan ons weten. Doe dit dan het liefst per mail of via het contactformulier.

Nadat jij een melding gemaakt hebt van retour, dan heb je 14 dagen de tijd om het product naar ons retoursadres te versturen. Na verzending van het retourpakket is het belangrijk dat je ons een bericht stuurt dat het onderweg is, dan kunnen wij hier rekening mee houden. De retourkosten zijn (helaas) voor eigen rekening!

Je ontvangt het retourbedrag binnen enkele werkdagen en uiteraard altijd binnen 14 dagen na aanmelding van het geretourneerde product terug.

 

Coronacrisis
Door de huidige Coronacrisis en de daarbij behorende maatregelen in ons magazijn kan het zijn dat jouw pakket iets later verpakt/verzonden wordt dan dat je van ons mag verwachten! Wij hopen dat je dit natuurlijk niet overkomt maar mocht het voorkomen dan ben je iig op de hoogte van het euvel van de vertraging. Alvast bedankt voor je begrip voor de situatie.

Team VJHN

Product added!
The product is already in the wishlist!

Shopping cart

close