FAQ

  • All
  • Algemeen
  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Retouneren, ruilen & garantie

Op al je aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat alle producten moeten voldoen aan redelijke verwachtingen. Mocht je niet tevreden zijn over een product dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zoeken dan naar een passende oplossing voor je probleem.

Als je wat op het internet koopt dan heb je te maken met de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat de producten die jij wil aanschaffen moeten voldoen aan een “redelijke verwachting”. Dat betekend als je iets koopt dat het is wat je ervan verwacht. Dus mocht je niet tevreden zijn over een product van ons dan kun je altijd contact met ons opnemen. (graag eerst via de mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl) Wij kijken dan of we een passende oplossing hebben voor jouw probleem.

M.v.g. Team VJHN

Als je iets terug hebt gestuurd krijg jij uiterlijk 14 dagen nadat wij het hebben ontvangen je geld terug (wel altijd eerst kenbaar maken bij ons dat je wat retour wilt gaan sturen. Dit kan via site of mail). Mochten wij je retourzending nog niet hebben ontvangen, dan wachten wij met terugbetaling totdat wij het in ontvangst hebben kunnen nemen. Het kan ook zijn dat wij het niet hebben ontvangen of zoek is geraakt (wij zijn ook maar mensen) maar je kunt aantonen dat wij het wel degelijk in ons magazijn hebben ontvangen, dan zullen wij uiteraard ook overgaan tot terugbetaling.

Mocht je een gedeelte van je bestelling retourneren dan krijg je alleen de door jou teruggestuurde kosten van het product(en) teruggestort.

Terug storten gebeurt altijd via de zelfde betaalmethode als waarmee je ons hebt betaald.

Mocht het gaan om een garantie kwestie, dan heb je uiteraard langer de tijd. De garantie op producten verschillen namelijk per product.
Stel dat je direct bij ontvangst al ziet dat er wat mis is met de zending, meld dit dan meteen aan ons zodat wij op de hoogte zijn. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen. (het liefst via de mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl)

Nee hoor, dat hoeft niet. Je bent wettelijk ook niet verplicht om dat te doen. We zouden het wel kunnen waarderen natuurlijk! Zo kunnen wij namelijk onze dienstverlening verbeteren en/of waar nodig aanpassen.

Stel nou dat je er dan toch voor kiest om (op eigen kosten) iets naar ons retour adres te verzenden, dan vergoeden wij helaas geen kosten voor de retourzending! Sorry!

Dat is vervelend als het product niet werkt zoals je had verwacht dat het zou werken. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en wij zoeken het graag voor je uit!

Hoe gaan we dit voor je oplossen?

  1. Stuur ons een mail met het bestelnummer en zet er ook even bij om welk product het gaat
  2. Leg uit wat er niet naar verwachting werkt. Probeer hierbij ons te voorzien van foto’s en/of filmpjes
  3. Wij overleggen wat een geschikte oplossing voor je zou kunnen zijn
  4. Je krijgt van ons bericht wat de oplossing is geworden en hoe wij dat gaan regelen
  5. Hopelijk hebben we dan ook weer een tevreden klant:-)

He bah, dat is heel vervelend zeg! Dat jij en je hond tevreden zijn over ons en onze producten is voor ons heel belangrijk. Ondanks onze goede controle voordat producten verzonden worden kan dit helaas voorkomen.

Als je een defect product hebt ontvangen stuur ons dan een mail (support@voorjehondnatuurlijk.nl) en we lossen het probleem samen op. Geef ons aan om welk product het gaat en wat er kapot/defect aan is. We zouden dan ook graag een aantal foto’s/video en omschrijving van je willen ontvangen van het defecte product.

Met deze gegevens kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen en/of de oorzaak van het defect te kunnen achterhalen. Hiervoor hebben de volgende informatie van je nodig:

  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect en/of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Een foto van de doos van de buitenkant (als het om een transport defect gaat).
  • Een foto van het verzendlabel op de doos.

Vergeet niet om ook je bestelnummer te benoemen, zo kunnen wij het sneller voor je oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen je zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product toch wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en je dit ook laten weten.

Team VJHN

Als het product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de producten (zonder opgaaf van reden) de order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren. Stuur het artikel niet naar ons vestigingsadres maar naar ons retouradres (Hongkongstraat 79, 3047 BR Rotterdam).
Via onze website kun je gratis retourneren. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op (mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl of bel 053-251 00 09). Nadat je de retourzending via de website hebt aangemeld heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

Is jouw bestelling kapot aangekomen?

Heb je het verkeerde artikel ontvangen?

Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van jou de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Om jouw bestelling (deels) te retourneren kun je het volgende doen:

  1. Log in met jouw voor je hond natuurlijk account
  2. Klik op de details van de juiste order
  3. Scroll naar beneden tot je de melding van retourneren ziet
  4. Kies een parcelshop bij je in de buurt
  5. Druk op bevestigen
  6. Open de mail van DPD en print de gegevens uit
  7. Voeg een briefje toe aan jouw pakket met ten minste: Jouw naam, de inhoud van het pakket en jouw ordernummer (mag ook handgeschreven zijn!)
  8. Neem de gegevens en jouw pakket mee naar het parcelshop en geef deze kostenloos af

 

Let op dat er altijd nog een briefje in de verpakking zit. Zonder kunnen wij retouren niet koppelen aan jouw order.

Je kunt alleen gebruik maken van onze gratis retourservice binnen Nederland, België en Duitsland. Je kunt slechts 1 pakket per bestelling gratis retourneren, wat maximaal 100x50x50cm en 20KG mag zijn. Hiervoor zijn de voorwaarden van DPD van toepassing. Deze kun je terug vinden op: https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!retouren.

Bij grotere of zwaardere pakketten zijn de kosten voor retourzending voor jouw rekening. Voor de actuele kosten verwijzen wij je graag naar de website van PostNL.

 

Voor je hond natuurlijk heeft niet de mogelijkheid een retourlabel fysiek naar je te zenden. Al onze correspondentie gaat online.

Het is ook mogelijk om jouw order te retourneren zonder gebruik te maken van het gratis retourneren via DPD. In dat geval kun je het modelformulier voor herroeping downloaden en op jouw eigen kosten de retourzending versturen aan:

Voor je hond natuurlijk

Hong Kongstraat 71

3047BR ROTTERDAM

Bol.com of Amazon bestelling

Indien je via een platform hebt besteld als Bol.com of Amazon dan geldt de retourprocedure zoals bij hen aangegeven. Je dient dit via het platform waar je hebt besteld te regelen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als je meteen bij ontvangst een mankement constateert, meldt dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen.

Door de huidige Coronacrisis en de daarbij behorende maatregelen in ons magazijn kan het zijn dat jouw pakket iets later verpakt/verzonden wordt dan dat je van ons mag verwachten! Wij hopen dat je dit natuurlijk niet overkomt maar mocht het voorkomen dan ben je in ieder geval op de hoogte van de oorzaak van de vertraging. Alvast bedankt voor je begrip voor de situatie.

Normaal gesproken gaat een bestelling dezelfde dag nog “de deur uit”, maar er zijn natuurlijk meerdere factoren die meespelen bij de levering van jouw bestelling waar wij geen invloed op hebben.
Als het product verzonden is ontvang je van ons een de track & trace code van jouw bestelling. Zo kun je jouw bestelling volgen.

Als je contact met ons wil opnemen over de levering, zorg dan dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt, zo kunnen wij ook meekijken met de status van je bestelling. Bij bestellingen van artikelen die niet direct uit voorraad leverbaar zijn geldt uiteraard een afwijkende levertijd.

Bestellingen die vóór 17.00 uur zijn gedaan op www.voorjehondnatuurlijk.nl gelden (onder normale omstandigheden) de volgende levertijden.

Maandag besteld = Dinsdag in huis

Dinsdag besteld = Woensdag in huis

Woensdag besteld = Donderdag in huis

Donderdag besteld = Vrijdag in huis

Vrijdag besteld = Zaterdag in huis

Zaterdag besteld = Maandag in huis

Zondag besteld = Maandag in huis

Het kan voorkomen dat jouw bestelling niet compleet is! We zullen je even uitleggen hoe dat kan komen.

  1. Meer dan 1 product. Stel je hebt meer dan 1 product bestelt, dan kan het zo zijn dat er bij het klaarmaken van je bestelling dat het sneller werkt dat producten los van elkaar worden verzonden. Geen paniek dus, het komt allemaal goed. Je krijgt dan ook voor elk los verzonden product een afzonderlijk Track&Trace nummer zodat je elk pakketje kunt volgen.
  2.  Het kan ook zijn dat op het moment van het verwerken van je bestelling dat het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op je pakbon staat wanneer het product wel geleverd zal gaan worden. Het product staat dan ‘in bestelling’ en zal direct worden doorgestuurd zodra het bij ons magazijn binnenkomt.

Heb je nog vragen of wil je artikelen die in bestelling staan annuleren (en je geld terug)? Stuur ons dan een mail (support@voorjehondnatuurlijk.nl) we helpen je graag verder. Zorg dat je wel je bestelnummer bij de hand hebt, dat werkt een stuk makkelijker.

Hey, dat zou niet moeten gebeuren! Er kan natuurlijk iets onverwachts zijn gebeurd bij je bestelling (waar wij niet van op de hoogte zijn) zodat jouw bestelling vertraging oploopt. Mocht het lang duren dan vragen wij je nog even een dagje te wachten, het is meestal zo dat er dan (met hooguit een dag vertraging) de volgende dag alsnog bij jou de bel gaat met je bestelling. Het is zo dat wij ook afhankelijk zijn van de service van de pakketbezorgers.

Paniek? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing. Vergeet niet jouw bestelnummer bij de hand te houden.

Corona mededeling:
Door de huidige Coronacrisis kan het zijn dat jouw pakket later ingepakt wordt dan je van ons kunt verwachten! Wij begrijpen dat onze rol voor jouw dierenvriendje alleen maar belangrijker wordt, echter kan het door de enorme hoeveelheid orders lastiger worden om binnen een dag alles te verwerken. In sommige gevallen zal het een dag langer duren, voordat wij jouw bestelling versturen. Wij willen je graag vragen om niet te hamsteren. Er is genoeg voor iedereen! Echt waar!

Jazeker, je kunt ook met PayPal bij ons betalen.

PayPal is een populair middel om online betalen mee te regelen. Deze betaalmethode werkt anders dan iDEAL, PayPal biedt namelijk aankoopbescherming. PayPal is in dat opzicht als betaalmethode te weer te vergelijken met creditcards (alleen vragen deze dan weer een stevige vergoeding van de bedrijven die daar gebruik van maken).

Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen, dan zorgt PayPal dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigt of sterk afwijkt van de beschrijving, kun je via PayPal je geld terugkrijgen. Je moet dan wel zelf een claim indienen.

 

Hoe werkt PayPal in onze shop.
Selecteer bij het afrekenen de betaaloptie PayPal.
Je wordt dan naar de PayPal website gestuurd om in te loggen of je creditcard gegevens in te voeren.
Na het invoeren van je gegevens bij PayPal kom je weer terug op onze webshop.
Hier kun je dan nog een laatste check doen en op de knop “bevestigen” drukken. Je bestelling is dan voltooid.
Het bedrag wordt direct op onze PayPal rekening bijgeschreven en bij jou afgeschreven.
Je krijgt dan direct een bevestigingsmail en jou bestelling komt dan ook meteen bij ons binnen. Zo kunnen wij ook snel je bestelling verwerken.

 

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd verstuurd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Ja, dat kan ook. iDeal is een betaalmethode, waarbij jij je aankoop in een webwinkel afrekent via je eigen bank.

Selecteer bij “Jouw order” iDEAL en selecteer daarna je eigen bank.
Je wordt doorgeleid naar de website van jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Er wordt door de bank gevraagd naar een aantal gegevens die je dient in te vullen en geeft vervolgens akkoord op de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat jouw bestelling is betaald.

iDEAL voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling
  • Bestelling wordt direct na afrekenen verwerkt, u heeft uw bestelling sneller in huis

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Je hebt vele manieren om online te betalen. Denk aan iDEAL en PayPal waarmee je bijvoorbeeld bij vele webshops kunt afrekenen. Welke online betaalmethodes wij hanteren zie je hieronder?

De volgende betaalmethodes zijn bij ons mogelijk.

  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact (Belgïe)
  • Zelf handmatig vooruit betalen (Overschrijving)

Wij richten met de verkoop van honden artikelen eigenlijk alleen op de verkoop aan consumenten, daarom zijn al onze prijzen ook altijd inclusief BTW.

Wij willen graag open en eerlijk zijn wat betreft onze kosten. Naast de verzendkosten die wij ook gewoon moeten betalen aan de door ons uitgezochte pakketdiensten, zijn er nog meer kosten voor het verzamelen, verzendklaar maken enz, enz. We berekenen natuurlijk niet alles door maar ergens moeten die kosten terug worden verdient, wel zo eerlijk toch.

Wij hanteren een minimum orderbedrag van €9,95 omdat het ook nog rendabel moet kunnen zijn om jullie als klanten producten te kunnen blijven aanbieden. We hebben elkaar tenslotte toch nodig:-)

Dus als jullie blijven shoppen voor je hond, dan blijven wij goede, leuke en lekkere producten aanbieden! Alvast hartelijk dank voor je aankopen bij onze shop!

Het kan natuurlijk zo zijn dat je iets te enthousiast een bestelling bij ons hebt geplaatst. Dat kan toch net niet helemaal de bedoeling zijn geweest?! Welke reden dan ook, je wil je bestelling eigenlijk annuleren.

Wij doen uiteraard ons best om je daarmee te helpen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (bel 053-251 00 09) om de order te annuleren. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren.
Heb je er geen haast mee, dan kun je ons natuurlijk ook gewoon mailen (support@voorjehondnatuurlijk.nl). In het weekend zijn orders helaas niet altijd te annuleren.

In ons magazijn zijn ze er op getraind om een order zo snel als mogelijk te verwerken. Er is dus een mogelijkheid dat je order al verwerkt is, in dat geval kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.

Goede vraag hoor! Kijk hieronder hebben we het netjes voor je samengevat.

Verzenden binnen Nederland:
Bij een bestelling tot €49,- vragen wij een bijdrage van €7,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €49,- vragen wij een bijdrage van €2,50 voor de verzendkosten

Verzenden naar Belgë:
Bij een bestelling tot €59,- vragen wij een bijdrage van €8,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €59,- vragen wij een bijdrage van €3,50 voor de verzendkosten

Ja, het kan natuurlijk dat je die vraag stelt…. maareuh, het is een webshop!?!
Wij zijn natuurlijk altijd open voor jullie! Da’s mooi toch:-)

En wanneer je voor 17:00 bestelt, is jouw pakket (in de meeste gevallen) morgen al bij je in huis. Jij blij, hond blij… en wij dan ook in dat geval:-)

Sommige producten hebben andere levertijden, maar deze staan dan wel bij het product vermeld.

Veel winkel plezier gewenst!

Team VJHN

We hebben een aantal producten in onze shop die we niet standaard op voorraad hebben. Deze producten zijn wel leverbaar maar deze zullen we dan speciaal voor jou bestellen bij de fabrikant. Dit betekend dat wij dan ook afhankelijk zijn van wanneer de fabrikant dit product kan leveren.

Over het algemeen duurt dit 2 tot max 4 weken. Maar het kan ook zijn dat ze het toch ook snel regelen en je niet zo lang hoeft te wachten op je bestelling. Uiteraard houden wij je dan ook op de hoogte van de stand van zaken.

Wat leuk dat je een account wilt aanmaken bij ons. Tijdens je bestelling kun je een account aanmaken. Als je dan nog een keer terug komt, kun je inloggen en makkelijk je bestelgeschiedenis bekijken.

Ga naar Inloggen of Mijn account
Geef in het rechter blok je mailadres op,
Je krijgt dan een mail met een wachtwoord,
Hiermee kun je samen met je mailadres inloggen,

Voor meer vragen kun je terecht bij onze klantenservice.

O, da’s niet zo mooi! Maar dat geeft niks, klachten zijn er om op gelost te kunnen worden. En op zijn minst van te kunnen leren.

Wij willen je vriendelijk vragen om jouw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Wij zullen je klacht bekijken en proberen om de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt je onderaan elke pagina op onze webshop. Mail je klacht naar; support@voorjehondnatuurlijk.nl

Omschrijf het probleem/de klacht en stuur deze (eventueel met ondersteuning van foto/video materiaal) ons toe. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je hiervan van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Het kan zijn dat wij voor jou klacht in overleg moeten met onze leveranciers en/of fabrikanten en dit kan soms wat langer duren.

Mocht je onze werkwijze niet op prijs stellen, dan kun je deze klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees
ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Uiteraard hopen wij dat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen tot een ieders tevredenheid, er is tenslotte al genoeg ellende in de wereld.

M.v.g. Team VJHN

Ja, het kan natuurlijk dat je die vraag stelt…. maareuh, het is een webshop!?!
Wij zijn natuurlijk altijd open voor jullie! Da’s mooi toch:-)

En wanneer je voor 17:00 bestelt, is jouw pakket (in de meeste gevallen) morgen al bij je in huis. Jij blij, hond blij… en wij dan ook in dat geval:-)

Sommige producten hebben andere levertijden, maar deze staan dan wel bij het product vermeld.

Veel winkel plezier gewenst!

Team VJHN

We hebben een aantal producten in onze shop die we niet standaard op voorraad hebben. Deze producten zijn wel leverbaar maar deze zullen we dan speciaal voor jou bestellen bij de fabrikant. Dit betekend dat wij dan ook afhankelijk zijn van wanneer de fabrikant dit product kan leveren.

Over het algemeen duurt dit 2 tot max 4 weken. Maar het kan ook zijn dat ze het toch ook snel regelen en je niet zo lang hoeft te wachten op je bestelling. Uiteraard houden wij je dan ook op de hoogte van de stand van zaken.

Wat leuk dat je een account wilt aanmaken bij ons. Tijdens je bestelling kun je een account aanmaken. Als je dan nog een keer terug komt, kun je inloggen en makkelijk je bestelgeschiedenis bekijken.

Ga naar Inloggen of Mijn account
Geef in het rechter blok je mailadres op,
Je krijgt dan een mail met een wachtwoord,
Hiermee kun je samen met je mailadres inloggen,

Voor meer vragen kun je terecht bij onze klantenservice.

O, da’s niet zo mooi! Maar dat geeft niks, klachten zijn er om op gelost te kunnen worden. En op zijn minst van te kunnen leren.

Wij willen je vriendelijk vragen om jouw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Wij zullen je klacht bekijken en proberen om de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt je onderaan elke pagina op onze webshop. Mail je klacht naar; support@voorjehondnatuurlijk.nl

Omschrijf het probleem/de klacht en stuur deze (eventueel met ondersteuning van foto/video materiaal) ons toe. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je hiervan van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Het kan zijn dat wij voor jou klacht in overleg moeten met onze leveranciers en/of fabrikanten en dit kan soms wat langer duren.

Mocht je onze werkwijze niet op prijs stellen, dan kun je deze klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees
ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Uiteraard hopen wij dat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen tot een ieders tevredenheid, er is tenslotte al genoeg ellende in de wereld.

M.v.g. Team VJHN

Wij willen graag open en eerlijk zijn wat betreft onze kosten. Naast de verzendkosten die wij ook gewoon moeten betalen aan de door ons uitgezochte pakketdiensten, zijn er nog meer kosten voor het verzamelen, verzendklaar maken enz, enz. We berekenen natuurlijk niet alles door maar ergens moeten die kosten terug worden verdient, wel zo eerlijk toch.

Wij hanteren een minimum orderbedrag van €9,95 omdat het ook nog rendabel moet kunnen zijn om jullie als klanten producten te kunnen blijven aanbieden. We hebben elkaar tenslotte toch nodig:-)

Dus als jullie blijven shoppen voor je hond, dan blijven wij goede, leuke en lekkere producten aanbieden! Alvast hartelijk dank voor je aankopen bij onze shop!

Het kan natuurlijk zo zijn dat je iets te enthousiast een bestelling bij ons hebt geplaatst. Dat kan toch net niet helemaal de bedoeling zijn geweest?! Welke reden dan ook, je wil je bestelling eigenlijk annuleren.

Wij doen uiteraard ons best om je daarmee te helpen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (bel 053-251 00 09) om de order te annuleren. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren.
Heb je er geen haast mee, dan kun je ons natuurlijk ook gewoon mailen (support@voorjehondnatuurlijk.nl). In het weekend zijn orders helaas niet altijd te annuleren.

In ons magazijn zijn ze er op getraind om een order zo snel als mogelijk te verwerken. Er is dus een mogelijkheid dat je order al verwerkt is, in dat geval kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.

Goede vraag hoor! Kijk hieronder hebben we het netjes voor je samengevat.

Verzenden binnen Nederland:
Bij een bestelling tot €49,- vragen wij een bijdrage van €7,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €49,- vragen wij een bijdrage van €2,50 voor de verzendkosten

Verzenden naar Belgë:
Bij een bestelling tot €59,- vragen wij een bijdrage van €8,00 voor de verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €59,- vragen wij een bijdrage van €3,50 voor de verzendkosten

Jazeker, je kunt ook met PayPal bij ons betalen.

PayPal is een populair middel om online betalen mee te regelen. Deze betaalmethode werkt anders dan iDEAL, PayPal biedt namelijk aankoopbescherming. PayPal is in dat opzicht als betaalmethode te weer te vergelijken met creditcards (alleen vragen deze dan weer een stevige vergoeding van de bedrijven die daar gebruik van maken).

Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen, dan zorgt PayPal dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigt of sterk afwijkt van de beschrijving, kun je via PayPal je geld terugkrijgen. Je moet dan wel zelf een claim indienen.

 

Hoe werkt PayPal in onze shop.
Selecteer bij het afrekenen de betaaloptie PayPal.
Je wordt dan naar de PayPal website gestuurd om in te loggen of je creditcard gegevens in te voeren.
Na het invoeren van je gegevens bij PayPal kom je weer terug op onze webshop.
Hier kun je dan nog een laatste check doen en op de knop “bevestigen” drukken. Je bestelling is dan voltooid.
Het bedrag wordt direct op onze PayPal rekening bijgeschreven en bij jou afgeschreven.
Je krijgt dan direct een bevestigingsmail en jou bestelling komt dan ook meteen bij ons binnen. Zo kunnen wij ook snel je bestelling verwerken.

 

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd verstuurd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Ja, dat kan ook. iDeal is een betaalmethode, waarbij jij je aankoop in een webwinkel afrekent via je eigen bank.

Selecteer bij “Jouw order” iDEAL en selecteer daarna je eigen bank.
Je wordt doorgeleid naar de website van jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Er wordt door de bank gevraagd naar een aantal gegevens die je dient in te vullen en geeft vervolgens akkoord op de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat jouw bestelling is betaald.

iDEAL voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling
  • Bestelling wordt direct na afrekenen verwerkt, u heeft uw bestelling sneller in huis

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Je hebt vele manieren om online te betalen. Denk aan iDEAL en PayPal waarmee je bijvoorbeeld bij vele webshops kunt afrekenen. Welke online betaalmethodes wij hanteren zie je hieronder?

De volgende betaalmethodes zijn bij ons mogelijk.

  • iDeal
  • PayPal
  • Bancontact (Belgïe)
  • Zelf handmatig vooruit betalen (Overschrijving)

Wij richten met de verkoop van honden artikelen eigenlijk alleen op de verkoop aan consumenten, daarom zijn al onze prijzen ook altijd inclusief BTW.

Door de huidige Coronacrisis en de daarbij behorende maatregelen in ons magazijn kan het zijn dat jouw pakket iets later verpakt/verzonden wordt dan dat je van ons mag verwachten! Wij hopen dat je dit natuurlijk niet overkomt maar mocht het voorkomen dan ben je in ieder geval op de hoogte van de oorzaak van de vertraging. Alvast bedankt voor je begrip voor de situatie.

Normaal gesproken gaat een bestelling dezelfde dag nog “de deur uit”, maar er zijn natuurlijk meerdere factoren die meespelen bij de levering van jouw bestelling waar wij geen invloed op hebben.
Als het product verzonden is ontvang je van ons een de track & trace code van jouw bestelling. Zo kun je jouw bestelling volgen.

Als je contact met ons wil opnemen over de levering, zorg dan dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt, zo kunnen wij ook meekijken met de status van je bestelling. Bij bestellingen van artikelen die niet direct uit voorraad leverbaar zijn geldt uiteraard een afwijkende levertijd.

Bestellingen die vóór 17.00 uur zijn gedaan op www.voorjehondnatuurlijk.nl gelden (onder normale omstandigheden) de volgende levertijden.

Maandag besteld = Dinsdag in huis

Dinsdag besteld = Woensdag in huis

Woensdag besteld = Donderdag in huis

Donderdag besteld = Vrijdag in huis

Vrijdag besteld = Zaterdag in huis

Zaterdag besteld = Maandag in huis

Zondag besteld = Maandag in huis

Het kan voorkomen dat jouw bestelling niet compleet is! We zullen je even uitleggen hoe dat kan komen.

  1. Meer dan 1 product. Stel je hebt meer dan 1 product bestelt, dan kan het zo zijn dat er bij het klaarmaken van je bestelling dat het sneller werkt dat producten los van elkaar worden verzonden. Geen paniek dus, het komt allemaal goed. Je krijgt dan ook voor elk los verzonden product een afzonderlijk Track&Trace nummer zodat je elk pakketje kunt volgen.
  2.  Het kan ook zijn dat op het moment van het verwerken van je bestelling dat het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op je pakbon staat wanneer het product wel geleverd zal gaan worden. Het product staat dan ‘in bestelling’ en zal direct worden doorgestuurd zodra het bij ons magazijn binnenkomt.

Heb je nog vragen of wil je artikelen die in bestelling staan annuleren (en je geld terug)? Stuur ons dan een mail (support@voorjehondnatuurlijk.nl) we helpen je graag verder. Zorg dat je wel je bestelnummer bij de hand hebt, dat werkt een stuk makkelijker.

Hey, dat zou niet moeten gebeuren! Er kan natuurlijk iets onverwachts zijn gebeurd bij je bestelling (waar wij niet van op de hoogte zijn) zodat jouw bestelling vertraging oploopt. Mocht het lang duren dan vragen wij je nog even een dagje te wachten, het is meestal zo dat er dan (met hooguit een dag vertraging) de volgende dag alsnog bij jou de bel gaat met je bestelling. Het is zo dat wij ook afhankelijk zijn van de service van de pakketbezorgers.

Paniek? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing. Vergeet niet jouw bestelnummer bij de hand te houden.

Corona mededeling:
Door de huidige Coronacrisis kan het zijn dat jouw pakket later ingepakt wordt dan je van ons kunt verwachten! Wij begrijpen dat onze rol voor jouw dierenvriendje alleen maar belangrijker wordt, echter kan het door de enorme hoeveelheid orders lastiger worden om binnen een dag alles te verwerken. In sommige gevallen zal het een dag langer duren, voordat wij jouw bestelling versturen. Wij willen je graag vragen om niet te hamsteren. Er is genoeg voor iedereen! Echt waar!

Op al je aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat alle producten moeten voldoen aan redelijke verwachtingen. Mocht je niet tevreden zijn over een product dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zoeken dan naar een passende oplossing voor je probleem.

Als je wat op het internet koopt dan heb je te maken met de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat de producten die jij wil aanschaffen moeten voldoen aan een “redelijke verwachting”. Dat betekend als je iets koopt dat het is wat je ervan verwacht. Dus mocht je niet tevreden zijn over een product van ons dan kun je altijd contact met ons opnemen. (graag eerst via de mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl) Wij kijken dan of we een passende oplossing hebben voor jouw probleem.

M.v.g. Team VJHN

Als je iets terug hebt gestuurd krijg jij uiterlijk 14 dagen nadat wij het hebben ontvangen je geld terug (wel altijd eerst kenbaar maken bij ons dat je wat retour wilt gaan sturen. Dit kan via site of mail). Mochten wij je retourzending nog niet hebben ontvangen, dan wachten wij met terugbetaling totdat wij het in ontvangst hebben kunnen nemen. Het kan ook zijn dat wij het niet hebben ontvangen of zoek is geraakt (wij zijn ook maar mensen) maar je kunt aantonen dat wij het wel degelijk in ons magazijn hebben ontvangen, dan zullen wij uiteraard ook overgaan tot terugbetaling.

Mocht je een gedeelte van je bestelling retourneren dan krijg je alleen de door jou teruggestuurde kosten van het product(en) teruggestort.

Terug storten gebeurt altijd via de zelfde betaalmethode als waarmee je ons hebt betaald.

Mocht het gaan om een garantie kwestie, dan heb je uiteraard langer de tijd. De garantie op producten verschillen namelijk per product.
Stel dat je direct bij ontvangst al ziet dat er wat mis is met de zending, meld dit dan meteen aan ons zodat wij op de hoogte zijn. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen. (het liefst via de mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl)

Nee hoor, dat hoeft niet. Je bent wettelijk ook niet verplicht om dat te doen. We zouden het wel kunnen waarderen natuurlijk! Zo kunnen wij namelijk onze dienstverlening verbeteren en/of waar nodig aanpassen.

Stel nou dat je er dan toch voor kiest om (op eigen kosten) iets naar ons retour adres te verzenden, dan vergoeden wij helaas geen kosten voor de retourzending! Sorry!

Dat is vervelend als het product niet werkt zoals je had verwacht dat het zou werken. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en wij zoeken het graag voor je uit!

Hoe gaan we dit voor je oplossen?

  1. Stuur ons een mail met het bestelnummer en zet er ook even bij om welk product het gaat
  2. Leg uit wat er niet naar verwachting werkt. Probeer hierbij ons te voorzien van foto’s en/of filmpjes
  3. Wij overleggen wat een geschikte oplossing voor je zou kunnen zijn
  4. Je krijgt van ons bericht wat de oplossing is geworden en hoe wij dat gaan regelen
  5. Hopelijk hebben we dan ook weer een tevreden klant:-)

He bah, dat is heel vervelend zeg! Dat jij en je hond tevreden zijn over ons en onze producten is voor ons heel belangrijk. Ondanks onze goede controle voordat producten verzonden worden kan dit helaas voorkomen.

Als je een defect product hebt ontvangen stuur ons dan een mail (support@voorjehondnatuurlijk.nl) en we lossen het probleem samen op. Geef ons aan om welk product het gaat en wat er kapot/defect aan is. We zouden dan ook graag een aantal foto’s/video en omschrijving van je willen ontvangen van het defecte product.

Met deze gegevens kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen en/of de oorzaak van het defect te kunnen achterhalen. Hiervoor hebben de volgende informatie van je nodig:

  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect en/of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Een foto van de doos van de buitenkant (als het om een transport defect gaat).
  • Een foto van het verzendlabel op de doos.

Vergeet niet om ook je bestelnummer te benoemen, zo kunnen wij het sneller voor je oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen je zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product toch wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en je dit ook laten weten.

Team VJHN

Als het product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de producten (zonder opgaaf van reden) de order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren. Stuur het artikel niet naar ons vestigingsadres maar naar ons retouradres (Hongkongstraat 79, 3047 BR Rotterdam).
Via onze website kun je gratis retourneren. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact met ons op (mail; support@voorjehondnatuurlijk.nl of bel 053-251 00 09). Nadat je de retourzending via de website hebt aangemeld heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

Is jouw bestelling kapot aangekomen?

Heb je het verkeerde artikel ontvangen?

Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van jou de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Om jouw bestelling (deels) te retourneren kun je het volgende doen:

  1. Log in met jouw voor je hond natuurlijk account
  2. Klik op de details van de juiste order
  3. Scroll naar beneden tot je de melding van retourneren ziet
  4. Kies een parcelshop bij je in de buurt
  5. Druk op bevestigen
  6. Open de mail van DPD en print de gegevens uit
  7. Voeg een briefje toe aan jouw pakket met ten minste: Jouw naam, de inhoud van het pakket en jouw ordernummer (mag ook handgeschreven zijn!)
  8. Neem de gegevens en jouw pakket mee naar het parcelshop en geef deze kostenloos af

 

Let op dat er altijd nog een briefje in de verpakking zit. Zonder kunnen wij retouren niet koppelen aan jouw order.

Je kunt alleen gebruik maken van onze gratis retourservice binnen Nederland, België en Duitsland. Je kunt slechts 1 pakket per bestelling gratis retourneren, wat maximaal 100x50x50cm en 20KG mag zijn. Hiervoor zijn de voorwaarden van DPD van toepassing. Deze kun je terug vinden op: https://www.dpd.com/nl_privateklanten#!retouren.

Bij grotere of zwaardere pakketten zijn de kosten voor retourzending voor jouw rekening. Voor de actuele kosten verwijzen wij je graag naar de website van PostNL.

 

Voor je hond natuurlijk heeft niet de mogelijkheid een retourlabel fysiek naar je te zenden. Al onze correspondentie gaat online.

Het is ook mogelijk om jouw order te retourneren zonder gebruik te maken van het gratis retourneren via DPD. In dat geval kun je het modelformulier voor herroeping downloaden en op jouw eigen kosten de retourzending versturen aan:

Voor je hond natuurlijk

Hong Kongstraat 71

3047BR ROTTERDAM

Bol.com of Amazon bestelling

Indien je via een platform hebt besteld als Bol.com of Amazon dan geldt de retourprocedure zoals bij hen aangegeven. Je dient dit via het platform waar je hebt besteld te regelen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Als je meteen bij ontvangst een mankement constateert, meldt dit dan ook meteen aan ons. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen.

Product added!
The product is already in the wishlist!

Shopping cart

close